5 Mayıs 2011 Perşembe

Pamukoğlu İstanbul'da

16:45 by Kartal MEDYA · 0 yorum

Osman Pamukoğlu İstanbul ziyaretlerine başladı.
Bu sabah İstanbul Atatürk havalimanında partililer tarafından çoşkuyla karşılanan Osman Pamukoğlu, sırasıyla Yeşilköy, Bakırköy, Zeytinburnu ve Gaziosmanpaşa semtlerini ziyaret etti. Yoğun yağmur altında geçen Pamukoğlu'nun İstanbul ziyareti, renkli görüntülere sahne oldu.

Çarşı merkezinde halkın sorunlarını dinleyen Pamukoğlu, sohbet ettiği vatandaşlara partisinin sembolü olan kartal işlemeli anahtarlık hediye etti. İstanbul caddelerinde ciddi bir güvenlik önlemi almaksızın dolaştığı gözlemlenen Pamukoğlu özellikle gençlerin yoğun ilgisiyle karşılaştı.
(Kaynak: kirpihaber.com)
Lise öğrencisi bir gencin "Paşam ben sizi çok seviyorum, benim oy vermeye yaşım tutmuyor ama annemi ve komşularımdan bir kaç kişiyi partinize oy vermeye ikna ettim. İnternetten herkese videolarınızı izlettiriyorum" sözleri üzerine, genci alnından öptü, yakasına bir rozet takarak kendisine teşekkür etti ve ekledi "Her zaman söylüyorum. Gençliğin yakıcı ateşi olmadan dünya üzerinde hiç bir mücadele kazanılamaz. İşte size örneği"

Seçim otobüsü ile İstanbul ilçelerini dolaşmaya devam eden Pamukoğlu, yol üzerinde halkı selamladı. Akşam beraberindeki partililerle yemek yedi.

Osman Pamukoğlu'nun yarın (5 Mayıs Perşembe) Kadıköy'den başlamak üzere İstanbul'un Anadolu yakasındaki ilçelere ziyarette bulunacağı bildirildi.
HEPAR Facebook Resmi Sayfası: http://www.facebook.com/HakveEsitlikPartisiOsmanPamukoglu
İş O Türk Osman PAMUKOĞLU Sayfası: http://www.facebook.com/HakveEsitlikPartisiOsmanPamukoglu
Osman Pamukoğlu Twitter Sayfası: http://twitter.com/#!/OPamukogluHepar

Yorumunuzu Bırakın

YARARLI LİNKLER:
Haber Online Facebook / Haber Online Twitter / Hazırlanıyor / Hazırlanıyor / Hazırlanıyor

Hak ve Eşitlik Patisi (HEPAR)